lördag 22 februari 2014

Sala & utställning II

Jaha, så var det så dags för att prova på utställning för andra gången i mitt unga liv och farmor Monica har fått äran att ta hand om mig. 

Väntar på våran tur i ringen. Jag är dock mer intresserad av de andra hundarna än av någonting annat.  

Uppställning!

Spring!


Monica fixar till Susannes nummerlapp och jag ser min chans att busa med syster Megan.
Tjohooo, skoj det här med utställning. 

Tittar inte team Roxanne lite snett på motståndarna....

Väntar vid sidlinjen på att komma in i ringen för dommarbedömning. 


Farmor kämpar med positionerna. 


Sådär ja. 


En liten titt på tänderna som känns helt onödigt. Dessutom har gubben ställt sig på min tass. Morr...

Undrar om det är mig dom skrattar åt...

Dags för uppställning igen. Farmor kämpar på...


Och så springa ett par varv till. 


Farmor hejar på. 

Och där var det slut med en hedrande sistaplats (konstigt? Matte brukar ju jämnt säga att det är just jag som är finast) En lärorik dag både för mig och för matte på sidan av. 



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar